Η Ελλάδα στη διεθνή έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο – Φωτογραφίες

0
25
Η Ελλάδα στη διεθνή έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο - Φωτογραφίες

Η Ελλάδα στη διεθνή έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο – Φωτογραφίες

Η αγορά της Αγγλίας έδειξε την υποστήριξή της στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας ως μια από τις πιο δυνατές για το 2022

Με μια εντυπωσιακή, καινοτόμα και σύγχρονη παρουσία η Ελλάδα έδωσε το δυναμικό “παρών” σε μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως, την World Travel Market (WTM) που άνοιξε τις πύλες της σήμερα στο Λονδίνο με τις ελληνικές σημαίες να κυματίζουν στην είσοδο.

Η αγορά της Αγγλίας έδειξε την υποστήριξή της στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας ως μια από τις πιο δυνατές για το 2022: «Τρία εκατομμύρια Βρετανοί, επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και νέες πτήσεις, νέοι προορισμοί από τις αεροπορικές εταιρείες, όπως η Easy Jet, η British Airways και η Jet 2. Γεγονός που μας χαροποιεί και ενισχύει τη στρατηγική μας για την επέκταση της τουριστικής περιόδου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Έχουμε ένα πολύ επιτυχημένο καινούργιο περίπτερο, έχει κάνει εντύπωση σε όλους στην έκθεση. Όλοι οι εκθέτες μας είναι εδώ και οι περιφέρειες και οι δήμοι και ο ιδιωτικός τομέας. Βγήκαμε πάρα πολύ δυνατοί σε μια τουριστική χρονιά που εξελίχθηκε εξαιρετικά παρά τα πάρα πολλά προβλήματα. Ο στόχος μας ωστόσο ήταν να στηρίξουμε την μέση ελληνική οικογένεια, τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και το ίδιο θα κάνουμε και το 2023. Παρά την κρίση, τον πληθωρισμό, το ενεργειακό κόστος, την αβεβαιότητα, βλέπω ότι οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και οι tour operators ψηφίζουν Ελλάδα και στηρίζουν Ελλάδα, και το 2023. Άλλωστε όλο το καλοκαίρι δεν σταματήσαμε να διαφημίζουμε την Ελλάδα με όλους τους τρόπους και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε σε συνδυασμό με σκληρή δουλειά», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού.

London

Η Αγγλία και η Γερμανία παραμένουν οι δύο σημαντικότερες αγορές μας, τα τελευταία χρόνια και εναλλάσσονται στην πρώτη θέση, όπως επεσήμανε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων) Γιάννης Ρέτσος. «Φέτος η χρονιά πήγε πάρα πολύ καλά όπως και όλες οι παραδοσιακές αγορές για αυτό τελικά, παρά τα πάρα πολλά προβλήματα -γεωπολιτικά, ακρίβεια, ενεργειακό- καταλήγουμε να έχουμε μια πάρα πολύ καλή χρονιά. Φτάνουμε από ο,τι φαίνεται τα έσοδα του 2019. Δεν το πιστεύαμε αυτό αρχικά, κάποια στιγμή στα μέσα της χρονιάς θεωρήσαμε ότι μπορεί να τα ξεπεράσουμε κατά πολύ και τελικά φαίνεται να είμαστε στο 2019 και αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό γιατί γίνεται και με λιγότερες αφίξεις. Αυτό σημαίνει ότι έχει αυξηθεί η κατά κεφαλήν δαπάνη και αυτό είναι καλό γιατί η στρατηγική του ΣΕΤΕ για τον τουρισμό στο μέλλον, είναι πιο ποιοτικός τουρισμός. Δηλαδή περισσότερα έσοδα με τις ίδιες ή ακόμα λιγότερες αφίξεις, μέχρις ότου μπορέσουμε να αυξήσουμε τις υποδομές που θα μπορούν να αντέχουν περισσότερο κόσμο. Αυτό που έγινε φέτος είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, δεν είναι σίγουρα αποτέλεσμα στρατηγικής είναι περισσότερο συγκυριακό, όμως δείχνει το δρόμο, δηλαδή αυτή πρέπει να είναι η στόχευση από δω και πέρα», τόνισε ο κ. Ρέτσος.

Αναφορικά με το θέμα των ρώσων τουριστών είπε ότι αρχικά επιχειρήθηκε να δημιουργηθεί ένα κλίμα απαισιοδοξίας λόγω της έλλειψης των Ρώσων. Είπε όμως, ότι «οι Ρώσοι το 2019 αντιπροσώπευαν περίπου το 2% των συνολικών μας εσόδων και σίγουρα επηρεάζουν κάποιους συγκεκριμένους προορισμούς και κάποιες επιχειρήσεις, όμως είπαμε από την αρχή της χρονιάς ότι θα καλυφθούν αυτά τα έσοδα από άλλες αγορές, όπως και έγινε».

Σχετικά με το άνοιγμα στην Αμερική, ο κ. Ρέτσος τόνισε ότι ήταν αποτέλεσμα στρατηγικής και δεν ήταν τυχαίο. «Εδώ και δύο χρόνια γίνεται μια πολύ συστηματική δουλειά, και από τον ιδιωτικό τομέα, και από την κεντρική κυβέρνηση, τον ίδιο τον πρωθυπουργό αλλά και τον υπουργό Τουρισμού και νομίζω ότι αυτό φάνηκε τελικά εκ του αποτελέσματος, όχι μόνο με τις πολλές πτήσεις αλλά και με την πληρότητα των πτήσεων αυτών και με τον σχεδιασμό των Αμερικανών για τα επόμενα χρόνια γιατί πρόκειται για μια στρατηγική μακροπρόθεσμη και όχι συγκυριακή.

Το γεγονός ότι οι πτήσεις διατηρούνται, επεκτείνεται η διάρκειά τους αλλά σχεδιάζονται και καινούργιες δείχνει ότι οι Αμερικάνοι πλέον, ποντάρουν τουριστικά στην Ελλάδα για τα επόμενα πολλά χρόνια», υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ.

London

Το περίπτερο του ΕΟΤ και η Ελλάδα των πέντε αισθήσεων στην WTM

Μυρωδιές από ελληνικά βότανα, που μπορείς να τα αγγίξεις, πρωτότυπες κατασκευές που στέκονται ως δέντρα για να καθίσεις στη “σκιά” τους ακούγοντας τα τζιτζίκια και τους παφλασμούς των κυμάτων, το ηλιοβασίλεμα, το ελληνικό γαλάζιο, εικόνες από την απέραντη ομορφιά της χώρας μας ταξιδεύουν τον επισκέπτη μέσα από σύγχρονες κατασκευές με οθόνες. «Το 2022 κλείνει με τη σημαντικότερη έκθεση του κόσμου, την WTM», λέει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και τονίζει ότι «Είμαστε εδώ αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες που θα μπορούσαμε να έχουμε». «Ερχόμαστε πολύ καλά οργανωμένοι με ένα καινούργιο περίπτερο που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε τα τελευταία δύο χρόνια και δουλέψαμε πάρα πολύ για αυτό. Έχουμε έρθει με μια εξειδικευμένη παρουσίαση για τη βιωσιμότητα που θα εστιάσει στα eco islands. Είναι γενικώς μια πολύ κρίσιμη συγκυρία για το 2023 και για τα επόμενα χρόνια, για να δείξουμε στο διεθνές κοινό ότι η Ελλάδα μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα. Και η διεθνής παρουσία στο περίπτερό μας, οι συζητήσεις που έχουμε κάνει με ανθρώπους της αγοράς, δείχνουν ότι σταδιακά το πετυχαίνουμε.

London

Το περίπτερο μας έχει ενσωματώσει την αίσθηση της Ελλάδας αγγίζοντας και τις πέντε αισθήσεις.

«Φέτος έχει επανέλθει πλήρως η Έκθεση, μετά το περσινό άνοιγμα και την πανδημία. Οι τουρίστες από την Αγγλία που επέλεξαν την Ελλάδα άγγιξαν τα 3 εκατομμύρια, ξεπερνώντας φέτος την Γερμανία», ανέφερε η προϊσταμένη του γραφείου ΕΟΤ στο Λονδίνο Ελένη Σκαρβέλη.

«Οι Άγγλοι κάνουν αυτό που λέμε “revenge tourism” και θεωρώ ότι δεν θα τους αγγίξει η ενεργειακή κρίση. Ακόμη η αγορά είναι λίγο μουδιασμένη αλλά ήδη έχουν αρχίσει οι κρατήσεις για το 2023. Εκείνο που είναι όμως εντυπωσιακό για την αγγλική αγορά, είναι ότι έχουν αρχίσει ήδη οι προκρατήσεις για το 2024. Η Jet2 και η TUI έχουν βγάλει διαφημιστικές καμπάνιες ήδη για το 2024. Υπάρξει αύξηση σε όλο το capacity, το πτητικό έργο έχει αυξηθεί ήδη για το 2023 και όλοι οι tour operators έχουν βάλει παραπάνω πτήσεις, και σε αυτό έχουμε ξεπεράσει το 2019», τόνισε η κ. Σκαρβέλη.

London

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πηγή